فارسی / English
اخبار انجمن علمی روانپزشکان شاخه فارس
احتراماً بدینوسیله به استحضار میرساند که در پائیز و زمستان سال 1390 انجمن روانپزشکان فارس فعالیت های خود را به شرح ذیل ارائه نموده است:
1- جلسات منظم هیئت مدیر ه انجمن ، در پنج شنبه ابتدای هر ماه تشکیل گردید و نامه های رسیده از نظام پزشکی و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در صورت نیاز پاسخ داده شد.
2- تدریس درس بلاک دانشگاه آزاد پزشکی کازرون توسط همکاران روانپزشک تدریس شد و وجه حق التدریس به حساب انجمن روانپزشکان فارس واریز گردید. در همین راستا از همکاری صمیمانه سرکار خانم ها دکتر نسرین دانش و دکتر معصومه موسوی به همراه جناب آقایان دکتر علی انصاری و سعید فروزش که در این امر به عنوان سخنران ما را یاری نموده اند سپاسگزاری و قدردانی می گردد.
3- در تاریخ 29 آبان ماه 90 سمینار یک روزه روانپزشکی و بیوتکنولوژی برگزار گردید.
4- در تاریخ 1 آذر ماه 90 سمینار یک روزه روانپزشکی اطفال برگزار گردید که شرکت داروئی ACTOVERCO ما را یاری نموده اند.
5- در تاریخ 27 لغایت 29 دی ماه سمینار سه روزه مدون روانپزشکی با عنوان های : روز اول: اختلالات شناختی، روز دوم : اختلالات جنسی، روز سوم: دارو و روان درمانی برگزار گردید که در این میان دو شرکت داروئی NOVARTIS و COBEL DAROU ما را یاری نموده اند.
6- در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه سمینار دو روزه جنایت و کتابچه راهنمای تشخیصی برگزار گردید.
7- بنا به درخواست ریاست محترم دانشگاه و مرکز بهداشت روان دانشگاه علوم پزشکی سیمنار یکروزه خودکشی در تاریخ 2 اسفند ماه 90، برگزار گردید.
دکتر غلامرضا تدینی
رئیس شاخه فارس
تاريخ ارسال :
۱۳۹۱/۰۴/۲۸
 بازديد : 
۱۸۰۰
کليه حقوق سايت طبق قوانين نرم افزاري متعلق به انجمن روانپزشکان ايران است.
نرم افزار آرشیو عکس و فیلم